Saturday 21 November 2009

Nästan 16 månader sen sist

Har väl inte haft så mycket att säga. Eller inte haft energi. Eller pladdrat på annat håll.

Litet otroligt att bloggar finns kvar så länge - när jag skapade min första blogspot-blogg (som väl aldrig fick mer än 2-3 inlägg) så tror jag att den försvann när jag inte rört den på ett år.
Det är som om den världsvida väven blev alltmer permanent. Eftersom utrymme inte kostar något så blir allting kvar så länge som systemet självt är kvar.

Just nu är jag gräsänka för en vecka, så jag tänkte ta tillfället i akt att reda upp litet sladdhelveten och andra "tekniska" saker. Föresats nummer två är att skaffa mig en vana att skriva nåt här. Föresats nummer tre är att röra på mig när det är ljust ute. Lyckas två av tre blir jag nöjd...

No comments: